Voetbal

Uitreiking Broer Hilverda-diploma’s op 15 mei

30 april 8:30  Op woensdag 15 mei ontvangen liefst 38 spelers, onder de zeven jaar, hun welverdiende diploma. Dat diploma is vernoemd naar Broer Hilverda, die op jonge leeftijd speler van ons vaandelteam was, evenals bestuurslid, erelid van SV Someren, trainer van de minispelers, enz. enz. Samen met Harrie Boerekamp heeft hij die jongeren jarenlang getraind, samen een eeuw. meer »

179x gelezen

Someren met één been in de tweede klasse

21 april 15:00  Someren met één been in de tweede klassemeer »

SV Someren O23 pakt drie punten tegen koploper VRC O23

20 april 17:30  SV Someren O23 pakt drie punten tegen koploper VRC O23meer »

Kevin Aben tekent profcontract bij Helmond Sport

20 april 13:45  Voorafgaand aan de wedstrijd Helmond Sport - Jong Ajax heeft onze Kevin Aben zijn eerste profcontract getekend bij Helmond Sport! Onder het toeziend oog van zijn familie en onze voorzitter Antoon Sonnemans heeft hij het contract getekend. Iedereen binnen SV Someren is trots op onze Kevin en we wensen hem heel veel succes toe komende seizoenen!meer »

453x gelezen

Someren 3 (wederom) kampioen!

14 april 15:00  Voor het tweede seizoen op rij heeft SV Someren 3 het kampioenschap binnengehaald! Gisteren werd Mariahout met een 2-0 nederlaag naar huis gestuurd en met nog 3 wedstrijden te spelen, zijn ze niet meer in te halen! Proficiat heren!meer »

512x gelezen

Veteranen: Beter voetbal met mooie doelpunten

13 april 17:00  Veteranen: Beter voetbal met mooie doelpuntenmeer »