Toernooien

Piet van den Einden Jeugdtoernooi op zaterdag 1 juni 2024

Op zaterdag 1 juni 2024 organiseren wij weer ons jaarlijkse jeugdtoernooi voor jeugdteams JO7 tot en met JO12. Alle aanmeldingen zijn binnen, we zijn verheugd dat we mogen rekenen op de deelname van maar liefst 82 teams.

Vanaf dit jaar draagt ons toernooi de naam van onze erevoorzitter Piet van den Einden. Piet is het afgelopen jaar op 90-jarige leeftijd overleden. Hij was maar liefst 55 jaar betrokken bij onze vereniging, waarvan 18 jaar als voorzitter. Piet heeft veel betekend voor onze club en in het bijzonder voor de jeugdafdeling. We vinden het dan ook een mooie eer om ons jeugdtoernooi naar hem te vernoemen.

Hierbij tref je het programmaboekje aan. Het toernooi is ook te vinden in de Tournify-app. In de app vind je het speelschema en overige informatie.

Wij als organisatie kijken weer uit naar een sportief en leuk toernooi en we hopen dat veel supporters de spelers komen aanmoedigen die dag.

Met sportieve groet,

Toon van Otterdijk